Summa sidvisningar

lördag 10 september 2011

Idag har jag vaknat med huvudvärk vilket inte alls förvånar mig för gårdagen var så intensiv och så underbar att det måste kännS som"dagen efter" idag!
Jag fick lämna båda mina vovvar hos Kim för han var hemma och var förkyld så började morgonen med det.
Sen kunde jag i lugn och ro vara med för första gången på en hel planeringsdag med mina nya kolleger, gemensam genom gång av kvalitetsredovisning, likabehandlingsplan och planering av nya temat Vetenskaplig glädje.
Att vara involverad är en viktig känsla.
Vi fick lunch påLlite mer som är en restaurang ute på gamla regementsområdet.
De har en buffe' som man kan äta sig mätt på vilket jag gjorde tillsammans med en tallrik spenatsoppa och nybakat grovt bröd.
På em hade Jane bakat kladdkaka som var godare än god!!
Körde i ilfart ner till Willys och köpte plockgodis och chips till Kim, innan jag hämtade hundarna 16.30 ,för att han underlättat min dag för mig =)
Jag är så tacksam!

Den absoluta höjdpunkten på dagen var ett sms som jag bara läste rakt ut i luften inför alla mina kolleger.
Det var från Christel att hon och Roger fått en dotter kvällen innan. 2995 hg och 48 cm
Alla stönade, alla rös och jag grät.
Är så lycklig för deras skull och hela kvällen kunde jag inte tänka på annat!
Och så fick jag en bild på underverket.
Hon är helt underbar!
Har av Ingrid Hakman som jag hittat på Twitter köpt de gulligaste virkade converse som vi ska ge henne och något mer att matcha till.
Är helt otroligt att hitta någon som Ingrid på en site som Twitter som är så go och snäll till mig.
Vi mailar och skriver till varnadra och jag följer hennes liv med barn, jobb, syster, man och semester på hennes blogg och hon följer mig på min.
Hon sålde skorna billigare till mig och jag fick ett  par mini skor som jag har som prydnad på min väska.
Som tack skickade jag ett av mina egentillverkade vita armband till henne =)

Idag är sista dagen Nellie är hos mig. De är på väg tillbaka  från Mallorca just nu.
Vi har haft en gosig vecka tillsammans så det blir lite tomt men skönt på samma gång att allting gått bra.
Nu ska vi ta oss en skön promenad på motsatt håll mot vad hon bor för vi gick nära en dag och då ville hon hem....

Kram!!




1 kommentar:

Ingrid sa...

Sötaste Gunvor! Det är Du! =)
VÄRLDENS vackraste armband!!!!!
Är otroligt GLAD att vi fann varandra på twitter!
Mängder av kramar till dig!!!! =)



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!