Summa sidvisningar

tisdag 24 januari 2012

Två intensiva dagar!

Två intensiva dagar har jag klarat av. Igår måndag efter jobb hade jag även workshop på västervångskolan med It ansvarig och lärde mig lite nytt om nya mailen på kommunsidan.
Christel var oxå med och vi promenerade tillsammans. Saknar henne både på jobb och i kören så var kul att få träffa henne.
La mig halv 10 sen var helt slut och orka inte ens se klart på det okända.
Vaknade imorse kl 7.45 och skulle va på jobb 8.00.
Jo jag försov mig för första gången i mitt liv!
Hade glömt ställa klockan på väckning faktiskt!
Idag efter jobb kom killar från Öja loppis och hämtade mina grejer i källaren.
Skönt! Men det finns mer...
Sen kl15 hade jag min första tid på blodgivarcenrtalen. Gick bra, lätt och snabbt.
4,5 dl blod. 145 i blodvärde...
Fick en t-shirt och fika efteråt.
Duktig Gunvor ;))
Blev en extra promenad ikväll
Kom på att bilen stod på fel sida.
Ceasar följde glatt med.
Sen fick han bli omstoppad under en filt för han frös så han skaka, det är kallt ute, vinter ju, 6- tror jag.
Nu lyssnar jag på Karlavagnen ämne hästar. Somnar snart...
Kanske 10 timmar i natt med.

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!