Summa sidvisningar

onsdag 6 juni 2012

6 juni

Skrev en lång blogg här inne!! Var tog den vägen....


Ok gör ett nytt försök =)
Har varit en verkligen händelserik vecka sedan jag sist skrev.
Förra veckan slutade min kille som jag varit hjälpjag till..
Det känns både vemodigt att inte träffa honom och dom ett avslutat kapitel där ett nytt tar vid....
En av pedagogerna på min avd är på Rhodos denna vecka så jag har tagit hennes roll lite och det är på ett helt annat vis.
I måndags läste jag flanosaga för barnen efter lunch. Första gången...??
Iallafall fruktansvärt länge sen sist.
På tisdagen plockade jag fram min egen gjorda saga Vanten som jag gjort i samband med mitt FörBib projekt i biblotektsgruppen.
Den uppskattades verkliogen! Kul!

På eftermiddagen gick jag direkt hem till Nellies matte och drack kaffe med muffins och pratade och pratade,,,
När jag gick därifrån och skulle gå en liten runda med Ceasar mötte jag först Lina fd kollega och så kom Christel med lilla Elma så det blev en stunds snack till utanför HM.
Mycket trevligt! Ger så mycket välmående inuti!




Hade varit ute med Ceasar på morgonen och sett att det väntades mycket här utanför på klosterplanen.
Fanns scen, dansbana och stånd så efter 13 när det börjat gick jagen runda utanför vimlet med Ceasar och en runda in i vimlet själv och tittade på Linedance och köpte linfröolja från Gunnarshögs stånd.

Dessutom Fyllde Christel 40 år!
Gratttis till henne!



Torsdag jobbade jag liten stund extra för vi kort med folk precis över luncherna.
Precias när jag skulle gå ramlade två barn och jag fick stanna lite till tills kaoset hade passerat...

Sen vilade jag i princip hela em- totalt slut somnade och vaknade vid 15,30 och frös såå!
Har 18 grader i min lägenhet!
Kallare än på vintern bara för att elementen är avstängda och det endast är 13 grader ute!lal  ör 
Kl 17 körde jag till Linda.
Hämtade henne och lämnade Ceasar till hennes killar för en tur till Mongolrestaurangen i Malmö.




På fredagen kom David äntligen ner till oss igen.
Tre månader sedan ssist.
medan vi väntade på en försenad buss gick vi i Pildammsparken.
Så himla fin med mycket fåglar, springvatten och vacker väder.






 Nyöppnat på Centralstationen i Malmö
Gillas verkligen!
Starbucks coffee är en Amerikas bästa cafe =)

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!