Summa sidvisningar

torsdag 21 juni 2012

Semester

Pudeln är hämtad.
Hur mycket jag tycker om att ha honom här så är det en form av spänning att han ska må bra fungera och vara ok när matte hämtar.
Tror magkatarrkänsklan jag hade kom av det.
Min kropp säger ifrån på så många sätt och jag lyssnar så mycket jag kan men ibland måste jag ignorera den och då sänder den ut ännu en signal för att jag ska fatta...
Nu har jag huvudvärk och halsont och hosta kvar men det är ju ett virus som man bara måste stå ut med...

Idag ska jag böra packa ihop vad jag ska ha med mig.
Behöver inte ha så mycket. Finns ju tvättmaskiner dit jag ska.

Ikväll ska vi prova på pizza på Gunillas bykrog som hon tagit över.
Inte så mycket valpar och trimningar mer utan krogliv istället.
kommer recension på den senare =))

Vill också passa på att önska alla mina läsaare

GLAD MIDSOMMAR!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack det samma!
Ha en bra semester så ses vi så småningom.
Kram/Solbritt



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!