Summa sidvisningar

tisdag 26 juni 2012

Kristian

Idag har jag ämtligen träffat Kristian , eftersom han legat i feber i helgen...
Känns jättekonstigt när man är i Borås att inte ses när man är så nära men nu blev det äntligen idag iallafall så.
Jag körde ut i Hestra där han var i Louise lägenhet.
Hade med mig ingredienser till en supergod sallad som jag hittat i en blogg.

En kruksallad
en honungsmelon i bitar
en burk kräftstjärtar
i salladslök
En burk fetaost  i olja, avrunnen.
Blandas och serveras med ett nybakat rågbröd med smör på.

så gott så gott!!
Sen hängde vi i soffan och snackade lite till innan jag körde hem honom till Sjöbo.
Ville att han skulle köra men han kände sig inte riktigt i form fortfarande.


Nu känns det gott i mammahjärtat igen





Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!