Summa sidvisningar

tisdag 19 juni 2012

Meditation

Efter denna dag när jag mått dåligt hela dagen gick jag med blandade känslor till Norra promenaden för att träffa Diana Bengtsson och vara med på utomhus meditation.
Kände en av tjejerna men inte de andra 15.
Diana är en ung tjej som har mediumsida på fb och som varit med i tidningen Nära med Benny Rosenkvist.
Hon läste för oss om hur vi såg alla färger i chakrat. Och olika färger flimrade framför mina stängda ögon.
Vi gick genom en trädgård och jag såg kanin/ igelkott och pioner.
Efteråt fick vi veta betydelsen av djuren.
Upp till en backe och sitta vid ett träd och där skulle nära och kära från andra sidan komma men i mitt synfält blev det alldeles vitt!
Sen gick vi tillbaka och "vakna" igen.
Dianas förklaring;
Det vita var min skyddsängel som fanns hos mig.
Kaniner betyder; tyck om din kropp!
Igelkott; öppna upp för kärleken.
Pion; oroa dig inte, lev här och nu.

Mycket passande alltihop.
Ska fundera mycket på detta under min semester
SOM BÖRJAR NU ;0))

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!