Summa sidvisningar

torsdag 20 december 2012

Oh yes!

Hade gått ner 9 hg på grund av min duktiga kosthållning så slapp betala när jag nu är nere i närheten av min målvikt igen!
Tar paus och unnar mig skumtomtar och dyligt. Sen har jag avtalat med Camilla att vi ska LCHF äta tillsammans på jobb sen. Bra!

Sa inte God Jul till alla innan jag gick från jobb för hade bestämt att komma på julAPT igårkväll på min första sem.dag.
Men sen blev det inte så...

Var på taktil massage hos Angelica.
En helt underbar timmes julklapp till mig själv.
Hon är så rar tjej så känns som vi känner varandra fast vi bara träffats två gånger.
Hon ska vara med i Wallander och nya Bron nu så det ska bli så kul att se.

Tog en lunch macka med kalkon på Statoil med kaffe och muffins efteråt. Fest!

Sen väntade jag på att syster med son skulle komma från Afrika via Arlanda Sturup och bil till mig.
Vi halvsov i soffan när hon kom så Ceasar var först till dörren.
Men oj så lycklig Zpotty blev. Han kunde inte sluta slicka henne i ansiktet ;)
Jag fick tyg och ett armband direkt från Gambia.
Känns alltid kul!

Vips var klockan för mycket att hinna till APT och nån ork att stressa dit och komma försent det hade jag inte.

Så blev soffan igen och en ruggig film.
"We need ro talk about Kevin" om killen som sköt ner sin pappa och syster och klasskamrater med pil och båge.
Mammans kamp med sin son från födsel och till sista scenen i fängelset när hon undrar varför?


Man funderar mycket på all ondska runt omkring oss nu när allt bara borde vara julkänsla och massa kärlek! Film

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!