Summa sidvisningar

tisdag 11 december 2012

Uppdatering

Jo jag mådde dåligt i två dagar med alla symptom på att bli dålig. Med värk och huvudvärk men klarade mig. Och tydligen har det drabbat både vuxna och barn efter mig. Mysko.

Sen kom vintern.
Och nu en vecka senare är den verkligen här.
Jag gillar snö och kyla. Helt okey.
Men allt det innebär gillar jag inte!
Gräva fram bilen. Ha hela garderoben på både på mig själv och barnen på fsk. Man är slut innan man kommer ut!
Dessutom har jag två hundar. Yvonne är Gambia och Zpotty hos mig för första gången i 14 dagar.
Han har rutiner som inte vi har och tvärtom så han är väl lagom inne i hur vi har det när han ska hem.
Jag tar bussen på morgonen och går hem på em. Har fått skjuts halva vägen av snälla kolleger ;)
Idag har jag dessutom varit och lämnat blod.
Hem om och rasta hundar och sen gå ifrån dem igen. Gillar vi inte nån av oss men lämna blod är en god gärning som jag verkligen vill.
Värre är det med kören...
Peter frågar om jag kommer i januari igen.
Vill men orkar jag?
Christel vill att jag börjar en annan kör med henne.
Vill va med henne men...?
Måste ta beslut snart, imorgon tror jag...
Varm Kram till alla och en extra till min Solbritt som brutit sin handled/arm.
Dumma vinter ;(

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack snälla för den kramen!
En tillbaka-kram
från Solbritt.



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!