Summa sidvisningar

fredag 12 april 2013

#blogg100

Dag 78.

Idag kände jag inte efter. Varit vaken i natt men hade bestämt att orka.
Lovat köpa frallor till fredagsfikat. Och mitt resursbarn var där idag så viljan var stor som ett hus!
Lärde barnen min sagosång idag. "Ett fult och gammalt elakt troll det var en gång..."
Och Eva haka på och vi sjöng alla verserna på"Byssan Lull" för dem.

När jag kom hem igen stoppa jag ner mina värkande ben och fötter under filten igen.
Kim och Angelica kom med "50 nyanser av mörker" så nu har jag avkopplingslitteratur till hela helgen.
Så glad att de bryr sig.

Ikväll missar jag dammiddag.
Men det fanns inget val. Skulle inte klara av att gå dit ens. Sen sitta upp i timmar. Och vara trevlig. Nej. Tyvärr.
Men det kommer fler tillfällen.
Gonatt!

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!