Summa sidvisningar

måndag 8 april 2013

#Blogg100


Dag 74
Kommande vecka handlar om att förlåta oss själva och andra. Ge dig själv tid att ta en promenad i naturen eller att meditera och släppa oönskade känslor från ditt hjärtchakra. Det första steget till läkning är att släppa det som inte längre tjänar vårt högre jag. Du kan också skriva ned dina känslor som en bearbetning. Vad du än gör så håll inte tillbaka dina känslor från att "komma ut", om du går emot dig själv så kommer du att blockera din energi och dina chakra blir obalanserade.
Berabeta, släpp, och förlåt ♥ Glöm inte att andas.
Jag sänder massor av kärlek och helande ljus ~ ♥
/ Medium Diana Bengtsson



Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!