Summa sidvisningar

onsdag 24 april 2013

#blogg100

Dag 89

Jag har fått brev från Malmö allmänna sjukhus
Den 22 maj ska jag till plastik kirurgerna.
Sövas och dra upp ögonbrynet och fästa det så det ser mer jämnt ut.
Sen skära snitt på ögonlocken och sy så de inte hänger.
Kommer ha bandage hårt runt huvudet och få blåtiror runt ögonen.
Sjukskriven. 2-3 veckor.
Min ena syster kör mig till Malmö kl 07.20 ska jag vara där och min andra syster hämtar mig på em.
David kommer hem och tar Ceasar och är hos mig för jag får inte sova ensam första natten.

Undrar varför?

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!