Summa sidvisningar

onsdag 12 november 2008

Elfte november


ingen speciell dag och ändå en speciell dag!


Visst kan det vara så.. vakna med huvudvärk, hade akupunktur tid så det löste sig medan nålarna verkade. Jobbade 13-17 och har fått lite nytt ansvar på ny avdelning,,,,

-vill du hålla i sångstund efter lunchen?

-vill du ha lite pappersarbete?

-Kan du visa mig lite hur det fungerar på datorn?

Jag växer fortfarande på mitt jobb... en underbar känsla!


Hem och promenera med hunden, fixa lite kebabkött, svamp, lök och kokosmjölk på spisen.

Stickar på Davids halsduk och så en promenad igen. Nu i regn.


En helt vanlig dag och ändå en speciell dag, för dagen idag kommer aldrig igen, aldrig likadan ens.

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!