Summa sidvisningar

tisdag 18 november 2008

regn o regn o regn

Nu får det väl snar vara över...!
Trots alla regnkläder som finns på en dagisavdelning var alla barn genomvåta in på kläderna efter 40 minuters utelek.
Det är inte heller kul med torksåpet fullproppat med kläder.
Inte heller uppskattar min hund kallduscharna där ute, nej nu får det vara nog!

På Stora Norregatan har de satt upp lysande girlanger nu och alla små granar blev utplacerade i cementklumpar i bruna trä tunnor, såg jag igårkväll när vi gick sista rundan på Östergatan.
Det närmar sig första advent.
En av mina favoritdagar på året. I år ska jag dessutom få göra min första adventskoncert i en liten kyrka i Vallösa!

Nu börjar Dr Phil, sorry vänner måste titta,,,,,

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!