Summa sidvisningar

onsdag 5 november 2008

Knappt 7 veckor kvar till jul


Har svårt att fatta det, tycker sensommaren precis tagit slut.
Har ingen större lust att köpa julklappar i år eller skriva julkort heller.
Men man måste ju inte heller, precis som allt annat tvång jag tagit bort.
Bara det som ger glädje ska finnas i min vardag.

Vi övar julsånger på kören, har fyra koncerter inplanerade varav en på julafton.
Vet ännu ej om jag ska va med på den men de säger att det är en underbar upplevelse.
Innan dess sjunger vi i Marsvinsholm, Klosterkyrkan och på gågatan en långlördag.
Det är verkligen så kul och det ger mig en glädjerush in i hjärtat!

Dessutom jobbar mina killar, Kristians pub har öppet hela julen och han står där och trivs med den tillvaron.
David jobbar nog in i det sista så länge han får för han älskar också sitt jobb!
Och jag har inga semesterdagar kvar så jag jobbar lillejulafton för första gången i mitt liv, tror jag. om detär några barn där,,, kan ju inte bli sent iallafall,,, tycker man.

Vi får väl se, känns inte som jag kan planera något ännu iallafall.

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!