Summa sidvisningar

lördag 15 november 2008

min lödagkväll

Visst skulle vilja ha någon här som titta tv med mig, drack ett glas vin med mig, delade räkorna i skålen med mig, men denne någon måste jag först lära känna och han måste känna mig innan det är så avslappat och naturligt som jag vill ha det en lördagkväll.
Därför är jag en tvivlare, inte så att jag inte tror på kärleken, för det gör jag!
Och inte för att jag inte är värd att älskas för det är jag!!
Men hur kommer jag dit? Till den mysiga lördagkvällen med någon?

Idag har varit en bra lördag, fikade med en kär väninna som ger mig bra energi och fortsatte ut på en promenad i Norra Promenaden med syrran som hade 3 hundar med och det är alltid kul med goa vovvar runt benen.

Vi pratar mycket om våra forskningar om det vi fått veta om vår morfar. Konstigt med information som är tvärtemot det man alltid trott. Inga detaljer, på min blogg, men funderar mycket på varför det är så viktigt att veta hur släkten bakåt haft det. Våra rötter. Sitter vi fast i dem på något vis?

Imogon ska vi träna med kören mellan 13-18. Inte jag alla dessa timmar men jag starar med kl 13 iaf så får vi se hur länge jag "pallar"(som David säger :o)

Nu hopppas jag på någat bra på tv, kollar läget.
Kram till alla mina blogg-läsare!

XOXO
Gunvor
(sett på gossipgirl att det ska sluta så i en blogg, betyder ungefär puss o kram, tror jag)

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!