Summa sidvisningar

tisdag 28 april 2009

Ayur veda

är en livsstil från Indien, om kroppens harmoni för friskt och långt liv.
Jag är en Kapha.
Var på föreläsning i St Olof igår och lärde mig det.
Köpte ett te som ska ge min kropp harmoni.
En kapha ska äta varm kryddig mat för att må som bäst.
Behöver motion då man kan vara lite för många timmar i soffan,,, så sant!
Och ha vänner som drar med mej på äventyr, så var det, tack för det C.K!
Tack också till Karin som tog väl hand om Cesse-gull de timmarna jag var iväg!!

Idag har jag varit på Hälsobackens Läkargrupp och fått penicillin till mitt värkande ansikte så nu ska det snart bli bra på alla håll och kanter :o)

En dag i taget, en timme i taget, en minut i taget,,,

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!