Summa sidvisningar

torsdag 2 april 2009

Ikväll har äntligen näsan slutat rinna konstant, så nu går det på rätt håll igen. Men ännu en torsdagkväll med kören är försvunnen. Acceptera, acceptera, acceptera....
Och gå vidare...
Har en väninna som hela tiden säger "det går fler tåg" vilket på sättoch vis är sant men ändå inte. För just detta tåget i kväll kommer inte fler gånger, alla tåg är olika....

Ikväll var en underbar kväll för hundpromenad. Det är vindstilla 8 plusgrader och klarblå himmel trots att det är mörkt. När vi gick förbi Bäckahästen kändes dofter från restaurangerna på Östergatan och gav en liten försmak av sommarens dofter. Inte alls fel. :o)
Träffade en stor svart hund som hette Alison som Ceasar gärna vill nosa i rumpan men icke tänkte hon och sprang undan. Så kan det gå. :o)

Får bli "Medium" nu kl 21. Missar ju alltid den på torsdagar annars. Gäller att hitta ljuspunkter i mörkret så det inte blir alldeles svart, eller hur?

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!