Summa sidvisningar

lördag 25 april 2009

Inte riktigt min dag,vecka, månad, vår..

när det gäller hälsan ialafallför nu krånglar den igen.
Hinner inte riktigt friskna till förrän det är dags igen.
Har ont i mina bilhålor, jobbade fredag men var knappt jag orkade med det för huvudvärken i ansiktet.Idag hade jag inviterat hit mina föräldrar på lunch men det får va för jag vill inte att de ska komma till min infekterade lägenhet och bli smittade.
Trist men sant.
Får väl söka läkare måndag om det inte släpper över helgen...

Jag försöker hitta min inre lycka ändå och njuta av de små glädjeämnen som dyker upp trots allt.
Nyckelpigan på min duk på balkongbordet, värmen från mitt nybryggda kaffe, magnolian som blommar nu nere hos munken, vykort från vänner som tänker på mig, sms från mina söner.
Finns ingenting att deppa ihop för.
Näsan blir snart bättre.

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!