Summa sidvisningar

onsdag 22 april 2009

Sandhammaren :o) och :o(

är syrrans och min mötesplats med våra hundar så här på våren innan strandstolarna kommit fram.
Gick en härlig promenad där igår och efter det ett litet frukt- och nöt- fika på en bänk i solen.
Ljuvliga timmar, utan någon tid att passa. Kan det bli bättre?
Hon hade dessutom lite kläder från en väninna som gått ner i vikt och de kläderna passade mig perfekt.
Några var märkeskläder och några aldrig använda ens.
Rena rama julafton!
Idag har jag mörkblå Redgreen byxor och en prickig top på från henne. Lyxigt!

Men jobba, gå i sandhammaren och bada hund på samma dag är inte bra.
Är så ledbruten, trött och seg idag så jag känner mig sjuk. Har stoppat i mig några starka tabletter som gör susen.
Jag ska jobba idag!

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!