Summa sidvisningar

söndag 10 januari 2010

En typisk fibromyalgidag!


Igår, lördag, vaknade jag pigg och glad, klädde mig och träffade väninnor på Espresso House.
Jag hade inslagna försenade julklappar med och vi hade verkligen en givande stund tillsammans.
När jag kom hem gick jag lång härlig promenadmed med Ceasar och mådde så bra.

Idag är allt det positiva i kroppen borta, svårt att vakna, så seg, känner mig febrig, har ont och gäspar hela dagen.
Tvingade mig själv att plocka ner alla julsaker i lådorna men ner i källaren kom de aldrig och inga nya gardiner kom upp.

Måtte imorgon vara en positiv dag igen.
Ska upp kl. 6 så lite segt blir det säkert, men annars måste det gå!

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!