Summa sidvisningar

tisdag 26 januari 2010

Hemma i soffan



Behöver jag vara för att kroppen ska må bra men hjärnan mår bäst ute i frisk luft, på jobb eller annan rolig aktivitet.
Tur det finns böcker att läsa när man måste ligga ner och vila benen!
Läsesr just nu Karin Wahlbergs senaste, som jag lånat av Karin Glenmark,
"Matthandlaren"heter den och är lika bra som hennes förra böcker varit.
Igår börja jag på nytt på Basal kroppsträning på sjukgymnastkliniken.
Kändes bra!

Idag har jag tagit nya tag med min vikt och skrivit in mg på Viktväktarna. Har 10 kilo mer än den högsta vikten man får har i deras beräkningar för min längd.
Så nu ska det bli andra bullar!

Imorgon ska I.S firas hemma hos henne så jag har inhandlat en.... nä det kan jag inte skriva om hon läser =)
På torsdag är det kör på kvällen så ni hör, mycket vila mellan aktiviteter och jobb är nödvändigt.
Fick mail från Peter, vår körledare, igår och hör här;vi ska bli filmade i SVT! Till ett program som ska sändas till hösten och som heter "Rampljuset" Oj oj oj , detta blir häftigare för varje dag som går......

Fredag åker David hem igen till sin egen lägenhet 34 mil från mig och vovven....Inte kul =(

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!