Summa sidvisningar

onsdag 6 januari 2010

Torsdag idag måndag imorgon?


Känns konstigt att jobba imorgon, torsdag känns som måndag. Har ju varit söndag idag eller onsdag...
Ja ja lite förvirrad är jag fortfarande men känner mig mer i balans igen.
Har verkligen varit för mig själv de sista dagarna och bara känt lugnet. Stickat klart en sjal bl a. Löst soduko, läst, tittat tv...

Förutom idag då förstås. Har varit i Vallösa kyrka ikväll. Sjungit "resa mellan tvivel och tro". Tretton svenska sånger tillsammans med de andra körerna i Skårby. Vi var ca 50 st som sjöng.
Känns alltid lika härligt att få sjunga ut!
Ingrid och Kurt var med och Pappa!!
Jätteskillnad att veta att de är där mot när man inte har någon man känner i bänkarna.
De kom hit redan kl halv ett. Bjöd dem på Kebab rulle till lunch och sockerkaka med frukt, nötter och vanilj yoghurt till kaffet. Mamma var oxå med men blev hos Ceasar och vila med sitt ryggskott. Synd om henne.

Och förutom i söndagskväll. Då var BA och jag och åt pizza sen drack vi glögg hos mig och titta på Robbie Williams konsert. Den var relativt bra, tyckte jag.

Fått sms ikväll från en tjej på jobb som tycker det är segt att börja jobba imorgon men tycker det ska bli kul att ses!
Gulligt, visst?

PS: denna bild har jag som skrivbordsunderlägg nu när min dator är som ny, fin va?

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!