Summa sidvisningar

onsdag 26 januari 2011

I söndags den 24 januari hade jag en oförglömlig dag hemma i min lägenhet.
Min mamma och pappa kom tillsammans med Ingrid och Kurt, som varit hos dem i Simrishamn, hela veckan. Jag fick vita tulpaner som står och lyser på mitt bord ännu.


De hade ju inte varit hos mig på länge så det blev husesyn först och alla hamnade i min soffa.
Ceasar njöt under gästerna.Jag hade gjort indisk färsgratäng, för första gången, men absolut inte sista, den blev riktigt god.
Med sallad, ris, bananer och mango chutney som tilbehör.

Min syster och svåger från Mellösa i Sörmland.
Min mamma och pappa.Ingrid , Ceasar och jag fick med mamma på promenad längs hela storgatan. Pappa vila och Kurt titta på sport.
Jag hade samlat ett par kassar med för stora kläder som Ingrid mannekängade i och de passade henne perfekt så allihop försvann härifrån. Kul att de kommer till användning ett tag till innan hon också går ner i vikt för det tror jag hon gör!
Sen blev det kaffe och smördegskakaor med plommonfyllning som uppskattades inne i soffan.
Jag var väldigt lycklig att få ha dem hos mig.


Ännu ett fönster har fått en ansiktslyftning.
Blev lila hissgarin i sovrummet när julgardinen togs ner. trivs bra därinne med nu med ny belysning i fönstret oxå som gör det mysigt att komma in.
Ny arbetsvecka, närmare våren ,har börjat.
Känner mig trött fortfarande efter förra veckan och att denna började med APT kväll gjorde mig inte så glad. hade så ont efteråt som om jag blivit misshandlad och sov väldigt dåligt den natten efter.
Men en dag i taget brukar fungera rätt så bra.
Kram alla från mig.

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!