Summa sidvisningar

fredag 7 januari 2011

vecka 1



var det dags att jobba igen men hopslagna till en avdelning med annan personal än vanligt tycker jag det är mycket roligare. Sant. Gillar förändringar, omväxling, flexibilitet. Så är det.

Onsdagen 5 januari var det 30 år sen jag gifte mig. Ynkliga 23 år gammal var jag. Ja mycket som hänt sedan dess och ja jag är glad att jag är skild.
Livet hade så mycket mer att visa mig än att gå i mannens skugga.

Trettondagen sjöng vi i Vallösa. Trodde knappt det skulle bli av för på morgonen började det snöa igen men lite som det brukar va i Skåne förr så avtog det och blev slask istället.
Älskar skånevinter!!
Vill se gräsmattor och torra trottoarer nu!
I Vallösa var vi alla tre körerna och sjöng vars 4 sånger
Vi sjöng;
"He has come"
There's a Prayse"
"Rejoice"
"Hallelujah kören"
Endast 25 åhörare men väldigt trevligt iaf.
Blev bjudna på frallor o kaffe efter uppsjungningen.

Mina vovvar är jätteduktiga när jag är iväg.Kommer från sovrummet tillsammans när jag kommer hem.
Tror Ceasar gillar sällskap.
Han t o m fjantade sig lite för henne och var lite bussugen i morse ute i snön .

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!