Summa sidvisningar

lördag 8 januari 2011

Nytt år

Nytt år för oss alla
nya insatser och löften min vän
Jag klarade allt jag ville förra året
detta året så vet jag ej rktigt vad jag vill än

Kanske kämpa lite mer för Dig
att du ska hitta vägen hit
hem till min mysiga soffa
och trivas i min svit

Kanske kämpa mer för att alla mina ord
hamnar på papper med mening i
att det blir en bok som det är sagt
och inte bara fantasi

Kanske kan jag sjunga högre
och våga höras lite mer
i min älskade kör
när jag med gospel min andlighet tillgodoser

Vad det än blir så ska det kännas rätt
när året går mitt sitt slut
för det gjorde förra året
-ny bil, nytt namn, ny vikt- ja absolut!

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!