Summa sidvisningar

lördag 1 januari 2011

1/1-11


God fortsättning och årets första dag har passerat.
Vaknade med lågtrycks-värk som förtar lite av min glädje av plusgraderna.
För ja, all snö får gärna smälta bort vilken sekund som helst..
men solen sken och minusgraderna kom och trottoarerna är glashala!

Varit ute nyss, ca 4 minuter, hann inte merän över gatan så small en gammal överbliven nyårsraket. släpade med mig Ceasar men vid ankdammen small det ytterligare två gånger och han skulle bara hem,,,kunde inte släpa honom på något annat håll.
Nellie hann kissa iaf, tack o lov gör hon det direkt vi kommer ut, men inget annat hann komma...
Nej vi gillar inte smällarna Cesse o jag...

Annars har det varit en vanlig dag denna första dag på året, lugn som en söndag ska va.
Ikväll köpte jag en pizza på Casper.
Duktig som jag är, så åt jag bara halva.

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!