Summa sidvisningar

måndag 23 juli 2012

Semester slut

Hemska ord att uttala. Inte för att jag inte gillar att jobba igen. För det gör jag. Var jättekul att träffa gamla och nya godingar.
Nä hemskt för att det är ett helt år till nästa gång med långledighet. 33 dagar har jag haft.
Borde va nöjd men...

Det sägs att värmen kommer nu. Franska värmen läste jag på en löpsedel. Ryssvärmen var det sist. Ja ja. Jag som inte är strandmänniska är inte så besvken som vissa andra.
Men däremot fryser jag i lägenheten. Sover på ullfällen och har extra filt ovanpå. Kallare än på vintern för då är ju elementen på!

.


 I em ska vi få till stationen klockan 16 för då kommet David från Halmstad. Han har varit hos sin pappas familj där i helgen.

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!