Summa sidvisningar

söndag 22 juli 2012

Sista semesterdagen

Ja så har jag då avverkat mina 33 dagars semester. Det har varit en härlig sommar för mig. Götrborg. Borås. Mellösa. Operation. Släkt. Vänfika. Precis som jag vill ha det.
Ingen stramddag däremot. Inte ens badat tårna.
Hade Ingrid med barn, barnbarn och man här i måndags.
Fika med Solbritt i tisdags. Rörum med Y i onsdags då pappa och jag blev klippta på ekosalongen där.
På em var vi hemma hos Y på fika och hämtade kina mat.

Torsdag flanerade Ceasar och jag längs stranden och åt glass på fritidsbaren.
Sista penicillindagen och stygnen bortplockade hos Christel.
Fredag fika på snuggles med Anette.
Lördag havererade magen och jag hade diarré fm och sov bort em.

Idag tar vi det lugn på balkongen.
Är alltid vemodigt med sista dagen men ska bli kul att få va med barnen igen.

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!