Summa sidvisningar

söndag 15 juli 2012

Två dagar med energi!

Först igår när jag möblera om i mitt sovrum. Sov så gott och vaknade med utsikt mot blå himmel


Och idag började jag med att städa hallen.
Torka av golv och hängde rätt allt där.
Bakade 2 surdrgsbröd igår och 2 idag.
Idag med mest vetemjöl då David gillar mest vitt bröd.
Samtidigt röjde jag även köket så det blev fint där.

I em har vi varit nere på strandpromenaden vid Saltsjöbaden och promenerat. Lite sol mycket moln och inte många där som det borde va en dag i juli men skönt promenadväder.
Gick förbi Terassen på Saltsöbadens hotel såg så mysigt ut där så det måste jag prova en dag.






Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!