Summa sidvisningar

tisdag 24 juli 2012

Stillestånd

i hjärnan när jag är ledig fm och sen ska fungera em på jobb och kväll- är helt slut i rutan!
Tur det inte ska va så mer.
Har fått arbetstider för hösten. 9-13 alla dagar. Hoppas jag så det inte ändrar sig igen....
ikväll har pudelMagic kommitska stanna tills fredagkväll.
Det är lustigt att det blev samma vecka som David igen =)
men bra för mig för då har vi varsin hund när vi är ute på promenad.
Skojar med David och försöker ge honom Magics koppel men den går han inte på =)

Var på Viktv i fm
Så duktig jag varit nu i två veckor!
Äter mat för blodgrupp A enligt boken och rätt antal points och inte alla bonuspoints och vad visade vågen?
minus 0,2 hg Löjligt! Superlöjligt!
Helt otroligt för att man struntar i att bry sig några veckor och lever gott så ska det vara så svårt att bli av med de där kilona igen...
Jaha vad ska du göra nu då? säger hon hurtigt lilla konsulenten...
Vet inte säger jag... Kan inte motionera, äter rätt, vet inte,,,,
Fortsätta så klart! säger hon glatt
ja ja ge upp finns inte i min tankebana.
Här ska fortsättas äta rätt läääänge =)

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!