Summa sidvisningar

tisdag 27 oktober 2009

En tilll malmöresa =)

Blev en resa till Malmö även på måndagen för Davids skull.
Eller, min skull... Ja vi pratade om tighta jeans på jobbet och en kollega sa att det fanns
på Kappahl. Så lägligt att ta en tur till triangeln samtidigt som jag körde David ju.

Först blev det Djursjukhuset och vegetariska tuggben till Ceasar. Fanns från 5 kr!
Här i Ystad kostar ett ben 80!! och finns bara i en stl.
Så det blev en hel hög =)

Sen naturligtvis ett besök på Espresso House innan tåget skulle gå.
När vi gick ut till bilen sen Ceasar och jag öste det ner.
Så hela bilturen hem, efter mina jeans inhandlats, körde jag med båda händerna på ratten, ögonen fixerade på bilen framför och vindruteorkarna på full fart!

Tack och lov att vi kom väl hem...

Sen pratade jag i telefon hela kvällen, först med pappa och sen storasyster och sist David som var på hemma igen efter struliga tågbyten....

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!