Summa sidvisningar

lördag 24 oktober 2009

Min fredag

var en lång dag när jag inte hade någon vila på hela dan!
Jobbade från 7.30 och flyttade runt på olika avd hela fm.
Stannade kvar på god halloween lunch innan jag körde hem.

Efter promenaden med Ceasar körde vi direkt till Malmö och hämtade David på stationen,
och därifrån följde vi skyltar till Svågetorp och hittade till Nya Ikea.
Jättehus, jätteparkering, med cykeltaxi från bilen till ingången! Häftigt!
I restaurangen spelade "Sköna bönor" och vi åt lite gott innan vi vandrade runt.

Var skönt att köra hem medan det fortfarande var ljust (David hade tagit sem så därför han kunde vara så tidigt i Malmö denna gång) så när vi kom till Ystad hann vi handla mat oxå innan vi kom hem.
Te mackor, skinka ost gurka och plockgodis framför tv med en film David lånat från sitt jobb.
"Inkheart" en magisk fil om sagor som blir verklighet. En film i min smak.

Efter det sov jag gott hela natten!

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!