Summa sidvisningar

onsdag 22 december 2010

Är i Hestra på 7e våningen



Körde 21 december till Borås.
Min magkänsla sa att det var ok och då vet jag att skyddsänglarna är med i baksätet =)
Alla körde vettigt sakta mellan 80-90 så det tog längre tid än vanligt men helt ok att köra ändå.

Hämtade David och sen träffade vi Kristian och Louise på Ica Maxi där vi köpte pepparkakor och grönmögelost och fortsatte hem till Louise lägenhet och fikade.
Den är på 7 våningen i ett ett mysigt område men härlig utsikt i stora förnster.

Sen körde jag Kristian och David till deras hem. Louise lärde mig vägen hit och vi drack te tillsammans innan hon åkte till sin pappa och jag får bo här.
Underbar tjej!
Sov jätte gott i hennes säng med Ceaar bredvid mig i natt <3

Dagen idag den 22 måste sammanfattas för den har varit både bra och ändå inte, för mig.
Vår fm var härlig med promenad i minusgrader runt de höga och låga husen här i Hestra.
Kl halv 12 hämtade jag David och han och Ceasar kelade i bilen när jag var på Eko hallen och köpte liten tackblomma till Louise och toalettgrejor till mig som jag kört ifrån och verkligen behöver...

Sen till Claudias lägenhet i andra ändan av Borås. Älskar henne så mycket.Vi tog en promenad med Ceasar till bankomat.
Så förtsatte körandet........ till L lägenehet. här fikade vi en timme sen skull Claudia hämtas av mormor och jag hämta Kristian och köra honom till jobb....
Suck. Vill ju vara till nytta, träffas, ställa upp men till vilket pris...??
Tillbaka till Hestra....., David hämta pizza, hade en timme i soffan sen hade jag sagt att jag vlle prova på Hanneles yoga och det ville jag verkligen men det var i ännu en ända av Borås.....

Yogan var underbar, med avslappning efter och hennes röst är så fin, den passar så perfekt!
Sen fråga hon om jag ville köra henne till hennes Roger och jag sa snabbt; naturligtvis, som innan, vill va till nytta, träffas, prata, men,....
Långt iväg och sen för att hitta, tillbaka in till centrum och därifrån ut till Hestra igen och hämta David för han ville till sin lägenhet....

Yogan var slut 7.30 jag var hemma 21,30.....
Känner mig tömd på energi, känner mig ledsen, fast jag träffat alla jag ville....

Imorgon är en annan dag....

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!