Summa sidvisningar

onsdag 8 december 2010

Doktor igen...

Vad var det sist... fick tänka efter ett tag fast det inte var så länge sen,,, javisst ja, kristallsjukan när hela världen snurrade... mer än vanligt =)

I måndags var det jättejobbigt att andas. Lite torrhosta men jobbigt även utan hosta.
Carema 15,50. Fd Hälsobackens läkargruppp.
Samma läkare, Håkan Weberup, konstaterade att jag inte hade fullt utblås men inte under all kritik heller. Liteskit satt där iallafall för jag fick 9 dagars penicillin och Bricanyl att ta vid behov för att vidga luftrören.

Har varit hemma sen dess, är onsdag nu, och tycke jag andas tungt fortfarande men det gör inte lika ont, så i morgon jobbar jag igen!

Ute är det snöröjning av tak som gäller i hela stan. Rasar ner isklumpar tappar och snömassor!
Livsfarligt att komma under så man får gå på gatan ,men där är salthögar istället, vilket jag och vovven inte alls uppskattar!

Jag har ändrat texten i julsången till "I'm dreaming of a green Christmas, just like the one I used to know...."-
Ja det är sant jag är sååååå trött på vintern redan så julen får gärna vara grön =)

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!