Summa sidvisningar

torsdag 2 december 2010

Mitt nya vardagsrum

Först färdigt blev mitt nya sol-hörn.
Här har tvn stått i 7 år men det är bara hit in solen når i min lägenhet så det ska ju vara en fåtölj där till min Cesse att mysa i och jag kan läsa och lyssna musik där.
Sen blev det äntligen leverans på min drömsoffa efter några veckor utan. Gulliga Angelica o Kim bar hit den och skruvade ihop den.
Investerade i denna underbara silverkudde at ha som prydnad i den.

Bordet köpte jag på Ikea så nu har alla trämöbler i detta rum samma träslag vilket ju var min mening.

Myskvällarna kan börja!!

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!