Summa sidvisningar

torsdag 2 december 2010

vintern börja tidigt

Redan i november och först rätt så lagom med snö så man tyckte det var lite kul med en vit klostergata. Ceasar rulla i nysnön och skutta av glädje.

Men sen bara vräkte det ner och sluta aldrig vräka ner- kändes det som iallafall...
Så en liten frusen skakig hund fick en ny fin jacka i djuraffären.. Inte kul men man får vänja sig säger matte =)
Så här tjusig är bänken på Hamngatan! Just då sken t o m solen men man kände inte riktigt för att sätta sig ner ;p
Detta är vår gård! Vi har fått en liten söt gran med lampor i, i år men den syns knappt mer =)
Och min balkong. har börjat mata små frusna fåglar med talgbollar nu.
Uppdatering från första bilden.... Klostergatan nu.....
På jobbet kan vi knappt va ute. Det är för kallt och blåsigt för små kinder och för hög snö att plumsa i för små ben.
De allra största barnen var ute i pulkabacken en timme med mig i tisdags. Då sken solen och vi drack varm choklad tillsammans emellanåt. Härligt!

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!