Summa sidvisningar

fredag 11 mars 2011

fredagsmys

Blev så supersugen på falukorv och bruna bönor ikväll när jag var på Hemköp.
Men jag kan berätta att glaset med rödvin som jag tänkt mig passade inte.
Det hamnade i vasken och istället blev det gott kranvatten.
Unnade mig istället vitt choklad till efterrätt.

Har suttit på föreläsning idag om den nya reviderade läroplanen.
Intressant och lärorikt tycker jag. Vill ju verkligen vara en bra pedagog...fast jag "bara är barnskötare".
Tre barnlediga tjejer var också där så jag satt med dem och fick veta att de skulle till Ullared den 25/3 och jag som aldrig varit där blev så sugen på att följa med. Erbjöd att använda mitt bensinkort så blir det mer pengar att shoppa för.
Har lagt in ansökan om semesterdag nu.

Har även funderat på en resa till Borås i Påsk. Jag frågade David och han ville gärna att jag kom.
Pratade med Claes ikväll och han kunde också tänka sig träffa mig två minuter. Gulligt!
Har inte delgett Kristian ännu men vill naturligtvis komma till honom och Louise med och Claudia förstås.... och kanske Ulrika har tid....
Vår i Borås. Mmmm. (Om det inte regnar....)

Nu håller vi tankarna fokuserade på helgen.
Ska pärla mycket har hämtat en paket från Panduro så har mycket kul att använda.
På söndag är det Gospelmässa i Bjäresjö.
Längtar efter att sjunga inför församling igen.
Tre nya sånger som ingen hört än har vi övat på och en av dem är så jag ryser hela tiden speciellt när Johan sjunger. Han är sååå duktig tenor.

Till alla er som läser en Stor Varm helg Kram !!

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!