Summa sidvisningar

tisdag 8 mars 2011

Semla-dag

IIdag äter alla fastlagsbullar! Lustig tradition. Mumsigt men alldlees för mycket för min mage....
Så jag tror jag går mot strömmen och hoppar över den.
Har varit hemma två dagar med spänningshuvudvärk, ska få akupunktur om en timme och hoppas den gör lika mycket nytta som den brukar för imorgon vill jag jobba.

Bara för att få något gjort ändå när man går hemma och hänger sorterade jag musik och bilder på min dator och Iphone igår, brände på cd skivor och tömde undan så det blev mer ny plats.
Skönt att få det gjort iaf.
Idag har jag kastat gamla tidningar och kataloger och hängt ut två filtar. Flitigt va?


Ikväll öppnar stickcafe't igen så smyger dit en liten stund iaf hur jag än mår.
Är många där som ger positiv energi =)


Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!