Summa sidvisningar

söndag 27 mars 2011

Earth Hour och annat i veckan som gått


Mycket kreativa dagar har jag haft sedan jag skrev sist.
Deppigheten är iaf borta men tiden räcker inte till.....

Början på veckan var det promenad med Nellie och hennes matte inplanerat efter jobb.. Var ute och gick i solen i 2 timmar!
Stickade på tisdagkvällen igen men ynkligt med folk där!
T o m Karin Glenmark fattades =(
Men jag hade Karin W och vi fikade och hade kul ändå.
Var på BUP tillsammans med en förälder en fm. Kände mig väldigt viktig för henne och hennes barn så det blev en bra start på samarbetet.
Kören fungerar med vikarie för Peter vid pianot. Liten ung kille som är ögongodis för oss tanter ;p

Fick massa beställningar på armband i kören.
Jättekul men pärlorna räckte tyvärr inte till så letar efter liknande överallt nu på nätet.
Köper ofta på tradera och då är det begränsat att hitta likadana igen.
men det är kul att pärla =)

Följde med barnlediga kolleger till Ullared i fredags.
Var beredd på en rolig men krävande dag men det gick riktigt bra.
Naturligtvis blev jag trött men jag tror att adrenalinkicken höll mig uppe för oj vad jag shoppade!
Hittade klänningar, byxor, tröjor, underkläder, ramar, brickor, servetter ja massor med saker och vi hade en helt galet kul dag.
Inga köer, om någon undrar, på vägen in! Fotograferad med kändisar från Ullared-tv-serie =)
Just nu får jag inte in några bilder... ibland övergår datorns förstånd mitt....
Men det var en toppendag iaf!!

Ceasar var hos Angelica och Kim och de fick en hjärteskål och godis och servetter som tack för hjälpen.

Lördagen var det mest vila som gällde men tog en liten tur ut till Blomsterhuset Europa och köpte penseer till balkonglådan, favoritkryddan rosmarin i kruka och en pelargon som jag hitta på deras facebooksida "Queen of Wien", den ska vårdas ömt =)

På kvällen var det Earth Hour som står mig varmt om hjärtat.
Jag vill vara rädd om vår planet så jag stänger gärna ner en timme och tänder värmeljus.
Kan det finnas något bättre sätt att hjälpa till ?

Idag har jag shoppat igen....
Bjöd med mig 19 gäster (12 kom) hem till Maria som har "Perfekt Home" visningar hemma hos sig och när de köpt vad de skulle fick jag köpa produkter för halva priset och fick en sak gratis och...
ja gissa om jag njööööt =)






Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!