Summa sidvisningar

tisdag 29 mars 2011

tramadol


Tog en tramadol i morse för att klara av denna dag. Hade sviter efter helgen i hela kroppen och nån gång emellanåt tar jag en tablett och den tar inte bort värken men jag bryr mig inte om att jag har ont när jag ätit den förklarade min doktor för mig.
Tar den ca 1 ggn i månaden...
Iallafall blir jag väldigt uppiggad och arbetstiden gick bra och efter det tog jag en roadtrip till Svedala.
Miljögården har en veckas outlet med mycket billiga saker.
Blev en spegel till hallen (med ängel på) och en tvättkorg i jeanstyg =) 20 och 40 kr är ju överkomligt.
Sen hamnade jag på Nilssons möbelaffär och där var en tavla jag ville ha.
Det är mycket inne med ordspråk och tänkvärda ord på väggar nu förtiden.Målat klistrat eller på tavla som jag nu hittade.
Finns många olika texter och jag vill egentligen ha denna:

" Dröm om morgondagen
Minns gårdagen
Lev idag"

men tavlan jag hittade passade oxå mig

"Delad Glädje
Är Dubbel Glädje"

Håller på att fixa den sista väggen i mitt tv rum, har lite kvar att göra där.
Kommer bilder senare....

Resan gick vidare till Svedala Outlet där jag alltid hittar ett nytt Baglady armband för bara 49 kr
Oemotståndligt pris och massa fina alltid =)

Lite shopoholic är jag men aldrig på fullpris så det är godkänt i mina ögon.


Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!