Summa sidvisningar

tisdag 15 mars 2011

Härlig Oplanerad söndag

Kyrkogården i Tommarp, där min mormor Betty och morfar Assars grav är, har vi besökt många gånger genom åren.
I söndags när det inte blev någon gospelmässa p g a Peters olycka körde jag till mina föräldrar och tog dem med på en liten tur dit.

Den 7e april är det 67 år sedan min mamma och pappa satt på denna muren och startade sitt liv tillsammans <3
Här sitter de på samma mur som för 67 år sen.
Vi gick en promenad ner längs landsvägen till ett ställe som jag inte visste om där det fanns ett litet vattenfall. Det är något visst med vatenfall...
Jag höll mamma under armen och pappa gick med Ceasar. Han nosade så och fastnade långa stunder i dikesrenen. Kaniner eller små sorkar tror jag det doftade där.
En av mammas bardomsvänner hade nyligen gått bort och de hittade deras bukett som de skickat till hennes begravning.
.



Min mammas farmor och farfars grav.


Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!