Summa sidvisningar

tisdag 15 november 2011

Finns de som tycker att jag ska sluta jobba med barn eftersom jag har så lätt för att bli smittad av små barns baskelusker.
Men då vet de inte hur mycket jag älskar mitt jobb och hur mycket jag längtar dit nu när jag gå hemma och snörvlar.

Efter mina 4,5 år hemma helst sjukskriven vet jag mer än väl att det är detta jag brinner för.

Huvudsaken är att jag har arbetskamrater som accepterar mig som jag är och det är verkligen ingen där som sagt något om det.

På fredag är vi 6 stycken som ska träffas på After Work och fast jag är allt annat än frisk vill  jag klara ett par timmar ute bland folk.
Det gör så gott.
Flera av dem hade skickat sms och hoppas att jag ska kunna vara med och att det bl a är för att träffa mig som de kommer och det känns ju verkligen toppen att läsa det.

Nya tag- friskna till- snart är det jul!

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!