Summa sidvisningar

fredag 11 november 2011

Stolt!

Idag är jag en stolt mamma för Kristian ringde från Säffle och hade kört upp och klarat det så nu har han körkort ;)
Så glad för hans skull!
I em ska jag vara en stolt dotter och fira min Far lite i förskott. Ska köra till Simrishamn och ha mig med crepes och bjuda dem på.

Fick så goda crepes hos Eva B så jag bad om receptet av henne och ska gör dem.
Har även varsin cupcake till kaffet efteråt med till oss.
Har levt pointsfattigt nu innan så det ska kunna gå ihop.

På söndag när det egentligen är Farsdag ska jag på Brunch på Saltsjöbaden med Eva och Karin.
Eva ska bli bjuden, hon fick det av oss i 60 års present.

I fm var det fredagsfika och jag hade köpt bröd och frallor på Hartmans idag. Vi turas om med det.
10 bullar och ett bröd 80kr. Tur det inte är för ofta...

Nu ska jag packa ihop mig lite
Ha det gott!

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!