Summa sidvisningar

söndag 1 januari 2012

Händelser med Bilder från 2011

Virkade grytlappar till alla i julklapp =)
Tycker själv de blir jättefina ! Är virkade av tygremsor som man använder när man väver trasmattor och en virknål nummer 10. Jättetjock.

Fick mitt sår/ofarlig hudcanser, som aldrg läkte, bortopererat på Luciadagen. 3 bedövningssprutor, skalpell och 9 stygn !

Stickat mössa av det tunna ullgarn som jag fick av Ingrid som funnits på vinden i Kurts mammas hus länge länge.

Fina Hestra, där jag fått låna Louises lägenhet två gånger.
Trivs väldigt bra där. Skulle bo där om jag flyttar till Borås =)
 Utsikt från 6e våningen ner på min bil =)

 Kristian tittar ut genom toafönstret från sin lägenhet på Fristadsvägen och lille utekatten vill ut =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Djäklar vilken fin mössa!
tycker Solan



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!