Summa sidvisningar

fredag 13 januari 2012

Mycket Hund

 Det har varit mycket hund och inte mycket annat sedan sist.
Efter arbetstimmar som ju kommit igång igen denna vecka har jag bar ägnat mig åt att orka med promenader med båda två.
De sover så gott hos mig båda två både i soffan och i sängen så man har inte hjärta att irra runt för mycket när de har ro.
Men julen är undanstädad och står i påsar och ska ner i källaren.
Har  lite röda ljus kvar som får brännas ner först innan nya tas fram.



 Nya småväxter har satts i krukorna och så har jag torkat fönsterkarmarna rena och fina.
Putsa fönster gör jag inte lika ihärdigt som förr i tiden, det gör jag när ork och tillfälle ges.
 Gillar ju att gå och småpyssla med lite av varje här hemma så har satt upp lite nytt med, väggord, tavlor och en hallhylla.


 Hyllan köpte jag snabbt och lätt via loppis på facebook och inom en halvtime var den min och hämtad med hundarna med i bilen. 
Sista bilden är tagen en fin kväll kl 16.30 på Aulingatan när jag var på väg hem efter jobb och sen Willys.
Är lika fantastiskt varje dag man upptäcker att det är ljusare än det varit innan
Inte blivit så mycket utefotografering nu med två koppel heller.
D

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!