Summa sidvisningar

lördag 24 mars 2012

Alltid är det nåt!

Har -peppar peppar- inte varit sjuk detta år och det är jag superglad och tacksam för.
Men har haft mer ont och haft mer oro ju och det har ju lett till låta nya rutiner i min vardag. Känner mig något lugnare men värken kommer och går...!
Igår började jag jobba 2 timmar innanvanlig tid för Lena från BUP kom. Efter lunch satt jag i massagestolen och kunde även gå hem en halvtimme tidigare men ändå... När jag kom hem var jag frusen efter 4 timmar utomhus och hade en liten låsning i ländryggen kände jag. Knäppt nog la jag mig på golvet utan att först värma ryggen i varmt bad och sträckte ut som jag vet att jag kan för att rätta tillbaka ryggen. Det small en 3-4 ggr på båda hållen men fy vad ont jag fick när jag reste mig upp. Kunde knappt stå och inte böja mig framåt. Snabbt- varmt bad, liniment och ett glas vin. Hjälpte lite men 20.30 la jag mig för orka inget annat än att somna ifrån alltihop.

Idag började jag dagen med värktabletter för att kunna fungera. Är bättre men värker fortfarande.
Varför är det alltid något som stör?
.
Är så trött på det.
Vill va frisk glad hoppa och springa,
eller ja va glad iaf.

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!