Summa sidvisningar

fredag 30 mars 2012

Historien fortsätter...

Torsdag morgon var jag tvungen ringa Annika igen. Knappt sovit för höger höften värkte så jag inte kunde ligga på den. Fick tid direkt. Hon är verkligen min livlina! Köpte rosor till henne på torget på vägen dit (och en bukett till mig själv) och jo det var muskelfästet som troligen är på väg att bli inflammerad. Nålar och el stimulering.
Plus naprixen och tramadol när jag kom hem för det kunde göra mer ont innan det släpper...

Promenerade genom Norra Promenaden till bilen på kvällen.
Körde den lilla biten upp till Traktörsg. Och det kändes inte bra alls i ryggslutet. Är så rädd att det ska komma på sned igen.



Men hade bestämt med Kim att byta till sommardäck.
De hade varit och köpt grill. Grillade fläskkarre och värmde potatisgratäng.
Jag hade bröd och muffins med.

Vi tittade på bilder från deras Islandsresa.
Struntade i bilen och hade en fin kväll tillsammans istället.
Lät bilen stå. Han kan fixa det när han vill i helgen. Jag kan inte köra nånstans iallafall.

Tycker så mycket om Angelica och Kim.
Kändes så gott att vara där.
Gör skillnad för en ensam tant =)

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!