Summa sidvisningar

lördag 24 mars 2012

Dagens goda gärning.

Läste på Facebook om en hundägare som behövde tratt till hennes vovve som hade inflammation i analsäcken precis som Ceasar hade när jag köpte tratten.
Erbjöd henne min som lån.
Hon blev så glad och tacksam! Det känns så gott att göra någon glad utan att begära något i gengäld!

Dessutom skänkte jag igår dvdfilm och mobil till syrrans vänner i Africa.
De kommer oxå att bli glada!
Hon åker dit igen om en vecka och har samlat in nya pengar att hjälpa till med skolgång till barn där.
Jag ska oxå hjälpa till när jag har pengar över.
Än så länge får det vara annat överflöd jag har som jag kan ge bort.

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!