Summa sidvisningar

söndag 11 mars 2012

#Mel2012

Igår var det Melodifestivalen på riktigt efter en hel massa delfinaler var det äntligen dags.
David och jag var i Simrishamn på eftermiddagen.
Mamma hade bakat fastlagsbullar. Hon är otrolig. Jag har lagt av med alla traditionella aktiviteter.
Men hon kämpar duktigt vidare =)
Sen promenerade vi på stan alla 4 med Ceasar. Också en glädje att de orkar med oss.
Pappa och jag tog bilen till pizzeria och hämtade en familjepizza till oss så fick han åka lite finfin Peugeot oxå ju.
Sen när David och jag kom hem vid 19 skulle David vidare till Danne och följa med hon på nattclub i Helsingborg.
Så jag fick hela soffan och tittade på festivalen i ensamhet. Med alla twitterkommentarer i handen =)
Loreen vann men Danny som jag röstade på kom tvåa.
Båda var verkligen superbra!
Idag har jag bröd i ugnen till lunchmacka tänkte jag.
David sover fortfarande kom inte hem förrän 06.20 i morse.
Ungdomar dansar till 05.00! inte riktigt sunt tycker jag....

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!