Summa sidvisningar

torsdag 15 mars 2012

Davids besök

Efter 10 dagar med David hemma är det nu dags att skjutsa honom till Malmö imorgon och sätta honom på bussen hem.
Det har varit lite avlastning på min stress med att hinna med hund och mig själv så det har varit skönt att ha honom här.
Vi kommer väldigt bra överens.Han äter tacksamt vad jag tillagar, följer med på promenader med Ceasar, har varit på besök i Simrishamn tillsammans o s v  men säger hela tiden att han bara är hemma för Ceasars skull.
Hoppas det inte är sant, hoppas han kommer när vår Tuss inte finns mer oxå.
Har inte haft så mycket extra utflykter denna gång mest bara haft det lugnt och skönt tillsammans.
Ingen av oss har råd med något och vill inte lämna Ceasar heller.
Denna fina syn i mitt sovrumsfönster möts jag av varje dag efter jobb.
Ceasar kan inte komma upp dit själv så det kommer jag att sakna....

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!